Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 31 in /home3/plastic5/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
دستگاه سیل القایی دستی - صد پلاستیک

دستگاه سیل القایی دستی

فروش دستگاه سیل القایی دستی این دستگاه برای سیل و آب بندی انواع بطری و ظروف پت پلی آتلین شیشه کریستال و انواع گالن های و ظروف ادویه پاش و….. استفاده می شود و یکی دیگر از ویژیگی این دستگاه این از که در برابر آلودگی های محیطی محافظت می کند. این دستگاه جهت سیل درب ظروف حاوی مواد غذایی یا دارویی به ویژه در کارگاه ها و تولیدی های کوچک بسیار مناسب و ایده آل است.

مشخصات دستگاه سیل

  • توان خروجی 500 الی 1000 وات
  • ظرفیت 1000 تا بطری در ساعت
  • برق ورودی 210 الی 230 ولت تک فاز
  • قابلیت سیل کردن تا دهانه 120
  • دارای بوق هشدار بعد از سیل شدن
  • قابلیت جابجایی آسان
  • 19 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
  • جار هلالی

سرپوش های دستگاه سیل القایی

سرپوش های دستگاه القایی دستی از موم چسب’کاغذ’ آلومینیوم تشکیل شده است. در واقع این سرپوش ها  چند لایه است و برای انواع ظروف از جنس pet’pp’pe و پلی اتلیلن مورد استفاده قرار می گیرند.

موارد کاربرد سیل القایی دستی:

دستگاه سیل القایی دستی مناسب برای مشتریان می باشد که تیراژ تولید محصولاتشان کم می باشد و یا بصورت موردی از دستگاه سیل  می خواهند استفاده کندبه همین دلیل استفاده از دستگاه سیل القایی پرتابل بیشتر در کارگاه های کوچک و یا فروشگاه می باشد. البته به این نکته باید توجه نمایید که در کارخانه جات بزرگ نیز از این دستگاه استفاده می شود. و زمان بیشتری  جهت سیل کردن صرف می شود توصیه می شود جهت تیراژ تولید بالا از دستگاه های سیل القایی اتوماتیک استفاده می شود.

نحوه عملکرد دستکاه سیل القایی

نحوه کار دستگاه سیل القایی به این صورت است که وقتی ظرف از زیر سیستم سیم پیچ القایی عبور می کند فویل الومینیومی به علت جریان های گردایی شروع به تولید حرارت می .ند و گرما را به سمت موم چسب گرما موم ذوب کرده و به دهانه ظرف جذب می شود و باعث محکم چسبیده شدن آن به سرپوش شده و در نهایت ظرف را آب بندی می کند و به همین دلیل به دستگاه سیل القایی دستگاه سیل وکیوم القایی نیز گفته می شود.

انواع دستگاه سیل القایی

  1. دستگاه سیل القایی دستی
  2. دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک
  3. دستگاه سیل القایی اتوماتیک

چرا از دستگاه سیل القایی استفاده می کنیم؟

در صنایع غذایی روش سیل القایی یک روش مناسب برای آبندی و سیل کردن درب پوش ظروف است و در ماندگاری محصولات مئثر است و حفظ تازگی محصولات و جلوگیری از الودگی به محصول و مزایای سیل کردن درپوش است از دستگاه سیل القایی برای بسته بندی انواع محصولات غذایی در بطری و لیوان استفاده می کند

هر دستگاه سیل القایی دستی به طور متوسط 1000 ظرف یا بطری را در ساعت بسته بندی و پلمپ می کند.

نکات مهم در استفاده از دستگاه سیل القایی

اولین نکته مهم برای استفاده از دستگاه سیل القایی دستی هماهنگی  بین جنس واشر و جنس بطری است.چنانچه جنس بطری یا لیوان جهت بسته بندی مواد از نوع پلاستیکی یا شیشه ای باشد.لازم است تا جنس واشر سیل القایی را متناسب با آن سفارش بدید. در غیر این صورت اتصال لازم بین بطری و واشر از طریق القای الترومغناطیس دستگاه ایجاد نمی شود.نکنه مهم دیگر این است که در این دستگاه حتما باید درب بطری به صورت پیچی بسته شود.برای این منظور کافی است تا واشر سیل القایی را روی درب ظرف قرار دهیم و ان را ببندید سپس درب ظرف را در معرض القای الکترومغناطیس دستگاه قرار دهید.

برای اطلاع بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید