Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home3/plastic5/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید انواع درب و دستگیره بطری پت با بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه

تولید انواع درب و دستگیره بطری پت

انواع درب و دستگیره بطری پت با چه کیفیتی تولید می شود؟ انواع درب و دستگیره بطری پت در چند سایز می باشد و چگونه در ایران به صورت عمده و تناژی خرید و فروش می شود؟

در ایران تولیدکنندگان زیادی در زمینه بطری های پلاستیکی پت و درب و دستگیره پلاستیکی فعال می باشند که اکثر این تولیدکننده در شهر تهران و کرج و حتی قم می باشد.

درب و دستگیره پلاستیکی با مواد پت در ایران تولید می شود که این مواد سبب می شود تا انواع درب و دستگیره های پلاستیکی تولید شده با این مواد کیفیت قابل قبولی را داشته باشند و نشان های استاندارد در این زمینه را دریافت کنند.

انواع سایز درب و دستگیره بطری پت

  • درب سایز 28 میلیمتر
  • درب سایز 18 میلیمتر
  • درب سایز 45 میلیمتر
  • دستگیره سایز 28 میلیمتر
  • دستگیره سایز 45 میلیمتر

انواع درب و دستگیره بطری پت در سایز دهانه بطری های بالا در کشور تولید و به بازار عرضه می گردد، جهت خرید انواع درب و دستگیره با پایین ترین قیمت بهترین روش سایت های اینترنتی می باشد.

تولید درب و دستگیره پت

خرید و فروش انواع درب و دستگیره پلاستیکی در سایز های مختلف در ایران در دو روش انجام می گیرد:

  1. روش اول بازار فروش سنتی که در این روش به صورت حضوری به محل معروف تامین کننده های بطری و انواع درب و دستگیره بطری مراجعه می کنید و بطری و درب و دستگیره به تعداد مورد نیاز خریداری می کنید.
  2. اما روش دوم اینترنتی می باشد یعنی به صورت آنلاین با سرچ در اینترنت می توانید با یک تماس با تامین کنندگان بزرگ بطری پلاستیکی و انواع درب و دستگیره پلاستیکی آشنا شوید و سفارش خود را به این تامین کنندگان کالای مورد نظر خود را سفارش دهید و با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید